Yosemite

5 mei 2019 - Twain Harte, Californië, Verenigde Staten

Eergisteren zouden we maar Alcatraz gaan maar door omstandigheden kon dat helaas niet doorgaan. Misschien dat we er op de terugweg nog heen kunnen. We merkte allebei dat het toch een zware reis is geweest dus hebben het die dag een beetje rustig aan gedaan.

Gisteren zijn we vroeg vertrokken naar Yosemite park. Doordat we onderweg ook een paar keer zijn gestopt op de mooie plekjes hebben we er lang over gedaan. Het is een prachtig park en je komt zelfs sneeuw tegen. Toen we naar onze nieuwe hotel wilde gaan rijden merkte we dat we er met geen mogelijkheid konden komen omdat een pass was afgezet. Als we om zouden rijden zouden we 6-7 uur onderweg zijn. En dat terwijl we al uren rond reden om naar het hotel te gaan. We besloten dus een ander hotel dicht in de buurt te zoeken omdat we allebei helemaal kapot waren.

De jetlag is er nog steeds. 's Nachts slaap ik niet wat ontzettend vermoeiend is. Hopelijk gaat dat dus snel over...

IMG-20190505-WA001920190504_10174420190504_08401820190504_083951IMG-20190505-WA0022IMG-20190505-WA0007

1. Angelique Scherpenisse v Kuijk:
    Wat n mooie foto s
  2. Jacqueline:
    Tja weer zoveel moois!
  3. Annemarie en Jan:
    5 mei 2019
    Jammer van Alcatraz. Maar Yosemite is ook prachtig en je kunt bij iedere bocht wel stoppen vanwege de mooie uitzichten en natuur. Mooie foto's. Goede reis verder and keep your lane! 😀🤗